18
08/2008
1

Heti jelentő, 33. hét

A múlt héten végre sikerült mind a négy tervezett futásomat lenyomni. Annak ellenére, hogy az egész hét, a hétvégével együtt, meglehetősen stresszesre, rohanósra sikerült.

A bal térdem még nem az igazi és emiatt nem tudok rendesen nyújtani, de azért amennyire ment, próbáltam. A seb még mindig elég nagy és ahogy gyógyul, egyre jobban feszül. Remélem a hét végére jobb lesz, egyelőre bíztatóan néz ki.

Ebayen egyébként sikerült egy középszerű Shimano pedálszettet lőni egész jó áron (komplett hajtókarokkal, pedálokkal, fogaskerekekkel és csapágyazással 65€). A hétvégén megnéztem, hogy hogyan tudnám lecserélni a cuccot, de nem olyan egyszerű megfelelő szerszámok nélkül, úgyhogy hagytam inkább, mielőtt szétcseszem a biciklit. Beszerzek megfelelő szerszámokat és nekiállok megint.

A múlt heti futásaim:

Kedd

Táv<: 9,98 km
Össztáv: 86,65 km
Idő: 00:56:27
HR: 150 / 166
Útvonal: Elba felé
Hőmérséklet: 25 °C
Időjárás: napos
Közérzet: oké

Csütörtök

Futottam egy kört a tó körül bemelegítésnek és utána 3 x 1000 métert mértem. 4-et akartam, de valahogy elég szarul ment és alig vonszoltam magam, így a negyediket elhagytam.

Táv: 8,48 km
Össztáv: 95,13 km
Idő: 00:50:57
HR: 148 / 170
Útvonal: Osdorfer See
Hőmérséklet: 20 °C
Időjárás: felhős
Közérzet: olyan semmilyen

Szombat és Vasárnap

Mindkét napon az Elba kört futottam, Vasárnap két haverral, egy kicsit lerövidített változatot.

Táv: 8,55 + 9,98 km
Össztáv: 113,66 km
Idő: 00:53:21 + 00:58:15
HR: 151 / 172 + 140 / 161
Útvonal: Elba kör
Hőmérséklet: 20 °C
Időjárás: felhős
Közérzet: relatív jó

A héten már csak lazább futásokat tervezek, hogy ne fárasszam ki magam feleslegesen Vasárnapig. Hét közben még valamikor el kell mennem és felvennem a startszámom :).

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr43620899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Geri 2008.12.03. 10:56:05

Ezek mar nagyon szep futasok! Gyorsan fejlodsz! Gratula, es a versenyhez is. Szep volt. 10 kilcsi 56 perc alatt amugy szerintem mar kifejezetten szep, plane ha hozzavesszuk a futashoz nem tul iodealis testmagassagodat! Csak igy tovabb, kemenyen!
süti beállítások módosítása