21
09/2010
2

Hipstamatic

Az iPhone 4 kamerája nagyon jó minőségű, minden eddigi mobiltelefont überel, amivel valaha személyesen is volt szerencsém próbálkozni. Simán felveszi a versenyt egyszerűbb kompakt fényképezőgépekkel. Abból a szempontból még talán komolyabbakkal is, hogy különféle alkalmazások segítségével tovább fokozhatjuk az élményt.

Barátaim tanácsára megnéztem néhány ilyen appot, többek között a Hipstamaticot is. A programmal régi fényképezőgépek hangulatát idézhetjük, különféle objektívek, filmek és vakuk széles választékából válogathatunk. 

Körülbelül azonnal beleszerettem, sokat használom azóta is, az alap fotóalkalmazásom lett. Kihasználva az iPhone lehetőségeit, a jobbakat élből töltöm is fel tumblr-re (http://endrem.tumblr.com/). 

Kedvenc beállításom jelenleg a Bettie XL objektív Ina 1935 vagy Ina 1969 filmmel. Szoktam még a John S obit is használni, néha fekete-fehér filmmel. Nagyon tetszenek ezek a régies effektek. Jól össze lehet hozni a telefon mobilitásával, könnyű pozícionálhatóságával. Bárhol, bármikor ott van velem, lehet nyomogatni.

Egyetlen kisebb hátülütője, hogy relatív hosszú ideig tart a képek feldolgozása, de ez a végeredményt tekintve vállalható apróság. Az alkalmazás ugyan pénzbe kerül, alapban 1,59€, de szerintem nagyon megéri az árát. 3 objektív, 2 film és 1 vaku foglaltatik benne. Az appon belül van lehetőség további csomagok vásárlására, melyek 79 eurócentbe kerülnek, ezeket is melegen tudom ajánlani. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr692311836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2010.09.21. 10:49:36

Rivera írta, amit egy félrekattintással kimoderáltam:

"Hi, én a kisebb felbontást használom, így viszonylag gyors a mentés."

Erre akartam írni, hogy nálam mediumon van :)

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2011.05.08. 19:40:46

Én is használom ezt az appot: szabotamas.tumblr.com/
Imádom...
Szerintem a képek hosszú feldolgozási ideje nem gáz. Egyrészt még tart a feldolgozás, addig nyugodtan kattintgathatsz tovább. Másrészt, ha kilépsz a progiból, a háttérben szintén folyik a feldolgozás.

Jók a fotók! ;)
süti beállítások módosítása