27
10/2008
4

Hetes játék

Euthymia kedvesen meginvitált egy blogos addtovább játékba, melynek ezúton próbálok eleget tenni. A játék arról szól, hogy az ember ír 7 dolgot magáról, majd 7 további bloggernek passzolja a feladatot. Tehát akkor lássuk a mik jutnak nekem az eszembe:

  1. A madárpókokkal jól megvagyok.
  2. Utazni nagyon szeretek, minél tovább, minél érdekesebb helyekre.
  3. Nem vagyok benne mindig biztos, hogy elég türelmes apa vagyok, de mások megnyugtatnak olyankor.
  4. Néhány éve még meglehetősen félénk és gátlásos voltam. Ma nem tartom vissza a véleményem, ha tudom, hogy nem fog tetszeni se.
  5. Lustaságomon néha nehezen kerekedek felül.
  6. Nem vagyok megkeresztelve és nem is kívánok semmilyen valláshoz tartozni.
  7. Állítólag alapos, körületkintő és precíz vagyok.

Továbbadom a labdát Skulonak (talán aktivizálja magát), Snowqueen-nek. Ez már majdnem hét :)

Címkék: fun játék

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr7735227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mebarak · http://www.mebarak.hu 2008.10.28. 15:04:10

Ebben a pillanatban szerettelek volna felkérni :) Nem baj, tekintsünk kipipálnak a dolgot :))

Euthymia · http://lapszelen.freeblog.hu 2008.10.28. 18:12:00

Szia, köszi, hogy játszottál :)

Skulo 2008.11.01. 14:03:37

Még minidg a pihenőmet töltöm, úgyhogy nem vagyok számítógép közelben, egyenlőre nem megy, ahogy kijöttem írok.

S.
süti beállítások módosítása