28
07/2009
0

Cipőcsere

Nagyon elfutósodik a bolgom, de mostanában ez foglalkoztat a legtöbbet (a család és a munka után :) ). Csak röviden megemlékezek róla, hogy tegnap tényleg elszaladtam a futós boltba és érvényesítettem az elégedettségi garanciám, amit a vásárláskor adtak. Ez gyakorlatilag nem más, mint az amúgy általában is érvényes 14 napos pénzvisszafizetési garancia. 

A Brooksot tehát visszavittem, gond nélkül vissza is vették. Helyette elhoztam egy pár Asics Gel Foundation 8-at, ami annak a cipőnek az újabb kiadása, amit eddig is használtam. Gyakorlatban még nem próbáltam ki, kivéve a bolti futópadot, de remélem, hogy pont ugyanolyan jó lesz, mint a régi.

Így néz ki, bár a színe nem pont ilyen, nincs benne piros, fekete meg arany:

Mivel olcsóbb volt, mint a Brooks, a különbözetet nem kértem vissza, hanem futós pólóba fektettem. Kihasználva az éppen aktuális leárazásokat kettőt is vettem. A régi, szar pamutpólóim el is dobom, már teljesen élvezhetetlen, smirglipapír állagúvá váltak.

Emellé még egy kézbentartós vizespalackot is vettem, 3€-t akkor is megér, ha nem jön be. A kölyök úgyis azonnal rákattant, rossz esetben övé lesz. Maratonfutó szomszédom véleménye szerint jobb, mint a nadrágzsebben laffogó Powerade-es üveg. Meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr41273104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása