10
08/2009
3

Heldenlauf tréning - 3. Hét

Az elmúlt hét megint nem egészen úgy alakult, ahogy én szerettem volna, úgy látszik, ez már csak így megy. 

Keddet kihagytam, még az előző hét végén keletkezett erős oldalszúrás miatt. Keddre már jobb volt, de úgy gondoltam, jobb, ha nem erőltetem. Inkább kihagyok egy futást megfontoltan, minthogy esetleg visszaessek és az egész hetet ki kelljen hagyni. A számításom bejött, a szúrás lassan, de biztosan elmúlt, így csütörtökön futottam megint.

A csütörtöki nap elég nyomottan telt, egyre csak teendők bukkantak fel, munkamorálom pedig a béka segge alatt volt. Családilag is akadtak intéznivalók, így kicsit befeszültem a dolgok közé. Meleg is volt nagyon, 30 fok körül, jó magas páratartalom mellett. Amikor már úgy gondolltam, nem bírom tovább, délután fél öt fele, fogtam magam, beöltöztem és elmentem futni. Futottam már máskor is melegben, délután is volt, gondoltam, nem lesz gond. Hát lett. Na szerencsére semmi komoly, de szenvedtem, mint a kutya. Megint a 6 km-es tempófutás volt előírva, amit ugyanazon az útvonalon akartam lefutni, mint a múltkor. Pont az a 6 kilométeres szakasz, amit emelt tempóban kell futni, lenn megy az Elba partján, ahol 80%-ban faszán telibesüt a nap. Odafele védettebb, zöldövezeti utcákon halad az útvonal, az még a kibírható kategória. Lenn az Elbaparton folyt rólam a víz, mintha eső esne, a tüdőm kiköptem, pedig nem futottam gyorsan. A 6 km végén, amit egyébként 00:36:36 alatt nyomtam le, tartottam is egy pihenőt, de már nem sokat segített. Még hátra volt a hazaút, ami kb 3 km. A belem valahogy hazarángattam, többszöri megszakítással, és még a futás után 2-3 órával is zihálni kezdtem, ha fel kellett menni két emeletet a házban. Akkor éreztem magam így utoljára, amikor elkezdtem a futást...

Szombatra egy laza 55 perces futás van programon. 00:49:48 alatt 7 és fél kilométer. Nem ment annyira lazán, mint ahogy mehett volna, de gond nem volt. Valszeg a csütörtöki túlerőltetés és a péntek hajnali bicajozgatás nem múlt még el nyomtalanul.

Vasárnap lett volna a kétórás futás, amit eleinte délelőttre terveztem. Ez sajnos családi keresztszervezés miatt nem jött össze, így dinamikusan áttettem estére. Este a gyerekeket felkészítettük aludni, éppen indultam volna átöltözni, amikor kinéztem az ablakon. Embertelen sötét fellegek tolultak a szomszéd ház felett, hát mondom, ez is pont jókor jön. Kimentem a teraszra letakarni a kerti bútorokat. Éppen csak végeztem, már elkezdtek az első esőcseppek kopogni rajta. Bementem, gondoltam kivárom a végét, amolyan nyári zavatarnak látszott. Égszakadás, földindulás lett a vége, az utcán az autók kerékagyig gázoltak a vízben, a járdán is csak gumicsizmában lehetett közlekedni (feltéve, hogy akadt olyan elvetemült, aki megpróbálta). Néhányan a szomszédságból kijöttek bámészkodni, megtekinteni, ahogy a mélygarázsba ömlik a víz, de tenni nem sokat tudtak. 

Ma reggel, a vasárnapi futást pótolandó, futottam egy kisebb kört, 10.76 km 01:07:33 alatt. Az utcákon mindenhol a vihar nyomai, hordalék, döglött állatok, ilyesmi. Ettől eltekintve a futást közepesnek minősíteném, kicsit erőlködnöm kellett néha.

Remélem ez a hét jobban alakul majd. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr741299983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flyby · http://utazasrepulovel.wordpress.com 2009.08.10. 17:04:09

Le a kalappal a teljesítményed előtt! (Én a mútkorjában igen rossz időben,olyan du. 3 körül mentem ki futni,s utána olyan szép bordó volt a fejem,hogy csak na-szerintem a hőguta közelsége kerülgetett....:-))

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2009.08.10. 18:03:51

Ezek szerint csak sikerült a belépés :)
Köszi, de ez a csütörtök tényleg felejtős volt, kár volt erőltetni :)

Flyby · http://utazasrepulovel.wordpress.com 2009.08.10. 22:31:11

Igen, végre sikerült :-) Szerintem meg igenis becsülendő a kitartásod!
süti beállítások módosítása