09/20088
Kabel Deutschland Support
Egy ideje küzdök itt avval, hogy az internetkapcsolatom alkalmanként megszakad ezáltal ellehetetlenítve a munkát vele. Mivel a komplett itthoni kommunikációnk, internet, telefon és tévé a Kabel Deutschland szervertermeiből jön, ezért vettem a bátorságot és felhívtam a supportot, hogy mégis mi a kénkő van már.
Előre kell bocsátanom, hogy eddig semmi problémánk nem volt velük, megbízható és gyors minden szempontból minden szolgáltatásuk.
Múlt hét elején még 1-2 óránként egyszer dobta el magát a kapcsolat, avval még lehetett együtt élni, de a telefont azért megeresztettem, így mégsem az igazi. Rögtön az elején röhögnöm kellett, mert az automata felvezető/köszöntő női hang teljesen olyan, mintha az illető hölgy az orgazmus szélén lenne a puszta ténytől, hogy betelefonáltam. Sajnos a nénit egy mondat után egy sokkal tárgyilagosabb női hang váltja le, ami, be kell látnom, jobban is illik a tapasztaltakhoz.
Négy kedves, és egy tahó call centeres kollegával volt alkalamam társalogni az elmúlt héten, a mai nappal bezárólag. A kedves mukatársak nagyon segítőkészen követték a checklistet, amit az orruk elé ragasztottak, közvetlen a monitor mellé, de amint attól eltérő irányba terelődött a beszélgetés, azonnal beállt egyfajta üzemzavar, vész-stop, a kreatív elme lecsapta a biztosítékot és úgy is maradt, amíg vissza nem került a checklist kellemes, ismert melegébe.
Felemelő élmény az ilyen buzgó, ámde nyilvánvalóan buszvezetőből átképzett, technikailag teljességgel analfabéta telefonkezelőkkel a társalgás, noha sokat nem haladtam a problémámban tőle. Mivel a munkámhoz elengedhetetlen az internet, ezért nem hagyhattam annyiban, tovább próbálkoztam, természetesen, jóügyfélhez méltóan, mindig megvárva, amíg sikertelenül lezárják a ticketet, amit nyitottak a panaszomnak. Nagyon figyelmesen erről folyamatosan SMS-ben értesítenek. "A probléma feldolgozása folyamatvan van, kérjük szíves türelmét", majd egy fél-háromnegyed nap múlva "Az Ön kérelmét lezártuk". Hogy így közben mit történt, azt vastag, szürke homály fedi, erős a gyanúm, hogy nem sok. Másnap reggel tehát előről az egész.
A hétvégét kihagytam, ma reggel viszont ismét telefonnal kezdtem. Ki is fogtam egy meglehetősen tufa telefonos munkatársat, ennek azonban volt végre némi fogalma arról, hogy mit is csinál és lám! Van internet. Lekopogom, de mióta vele beszéltem, nem szakadt meg a kapcsolat. Tesztelgetem még, de most végre tényleg jónak látszik.
Mi ebből a tanulság? Nyilvánvalóan a barátságosság és a szakértelem nem jóbarátok, amennyiben telefonos segítségnyújtásról van szó.
Ez már milliószor bebizonyosodott, de most, hogy a saját bőrömön tapasztalhattam, valahogy annyira más. Jókedvem van, mert megy végre megint, de ez olyan szomorú valahol. El tudom képzelni, milyen borzalmas lehet naphosszat a telefonon lógni és szerencsétlennél szerencsétlenebb ügyfeleket pátyolgatni, de azért valami módja csak van, hogy az ember megőrizze a józan eszét. Talán pont ez, hogy ákapcsol a barátságos droidmódba és teljesen rezignáltan, minden agytevékenységet kikapcsolva, végigüli a munkaidőt? :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Babarum · http://babarum.hu 2008.09.22. 14:20:21
Snowqueen 2008.09.23. 00:52:07
St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.09.23. 09:39:59
Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy vannak kivételek :-))
Babarum · http://babarum.hu 2008.09.23. 12:16:50
Euthymia · http://lapszelen.freeblog.hu 2008.09.23. 15:04:28
mostanában nekünk is bénázik a gép, kezd idegesítő lenni, de első körben próbáljuk itthonról valahogy megoldani a problémát, aztán majd hívjuk a tiscali-t.
Hihi, én dolgoztam egy bank telefonos osztályán és a tudakozóban is a matávnál :) érdekes, nagyon érdekes munkakör volt :)
Jé, most látom, hogy itt linkelve vagyok, ez egészen megtisztelő, köszi, én is feltehetlek az én oldalamra???
St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.09.23. 15:08:52
Nia 2008.09.23. 17:19:42
Na, akkor az "arany csillag" Niácskának merészelt elszállni az agya és egy csöppecskét (de normális, ámbár erőteljesen határozott) hangnemben helyre tettem az urat. A végén boldog volt. :) Komolyan.
Úgyhogy az én szerény véleményem is az, hogy a kedvesség nem jó jel az ügyintézésben. :)