02
10/2008
8

Ősz

Meghazudtolhatatlanul eljött az ősz. Nem csak az időjárást rontotta meg tartósan, hanem hozta magával a tömeges megfázásokat, általános nyomottságot, kedvetlenséget. Hideg, szeles, esős szürkeség megy több, mint egy hete. Néha átküzdi magát a nap a felhőkön egy-egy félórára, de többel nem tisztel meg minket, marad a reményteli várakozás, talán csak jön egy napsütésesebb nap valamikor.

Mindenre kihat ez, én például teljesen magam alatt vagyok. Elkapott egy megfázás is (csak tudnám mi a rossebnek futok és eszek annyi gyümölcsöt?), ami se nem javul, se nem romlik már egy hete. Aludni alig tudok, az orrom bedugult, ha a számon át veszek levegőt, akkor meg a torkomnak nem jó. Reggelente általában arra ébredek, hogy kapar a torkom, a szám taplószáraz, a fejem lüktet, már érezni, hogy jön a kiadós fejfájás. Abban reménykedek, hogy napközben majd jobb lesz, de aztán megint jön az este.

Emellé stresszes munkanapok társulnak, pont ilyenkor jön az, amikor egy határidő közeleg, illetve már el is múlt és ég a ház. Kellene intéznem is egy csomó mindent, többek között a munkaügyben esedékes változások felől érdeklődni egy adótanácsadónál, de valahogy nem csattanok ki a motivációtól.

Semmihez sincs kedvem. Ehhez se. Jó időt és egészséget akarok. Most. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr9692512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babarum · http://babarum.hu 2008.10.02. 15:12:34

Úgy jó lesz, ha holnap adom fel postán? :)
Furcsa egyébként, mert éppen kérdezni akartam mostanában, hogy mióta futsz, nem veszed-e észre, hogy védettebb vagy az ilyen nyavalyák ellen. :-o

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.10.02. 16:42:44

Nagyon jó lesz, légyszíves Fedexet, vagy ilyesmit használj :)

Nem tudom, elvileg kevésbé kellene érzékenynek lennem, de valahogy nem így van. Lehet, hogy még nem futok elég régen.

Babarum · http://babarum.hu 2008.10.02. 17:19:37

OK, Fedex-szel küldöm Mr. Wilsont! :)
Furcsa, pont azért kérdeztem, mert én úgy érzem, hogy javult ez a helyzet, már a második takonykór fut a családban és én nem kaptam el. Ne feledjük, hogy sokkal régebben futsz, mint én. Ezek szerint csak mákom van.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.10.02. 17:30:30

Na, a jóidőből egy pötty már meg is érkezett, felszakadozott a felhőzet és süt a nap! Kérdés, hogy meddig, de most gyorsan kihasználjuk a pillanatot :)

Babarum: Jó neked, én is nagyon örülnék, ha így lenne. Talán gyengébb a szervezetem, talán neked van mákod. Mindenesetre ha kigyógyultam, rákapcsolok megint jobban. Az elmúlt két hétben csak 1-1 alkalommal voltam futni.

Babarum · http://babarum.hu 2008.10.02. 18:24:17

Faxolni nem lehet? ;)
Egyébként lehet, hogy a gyakoriság a gond.
Engem rendesen megfertőztél, minden héten minimum 3 nap futok. Persze sokszor többet.
Nekem viszont most nincs olyan melómizériám, mint neked, jobban ráérek.
Tényleg, a szabadúszó-projekt hogy áll?

Euthymia · http://lapszelen.freeblog.hu 2008.10.02. 19:21:43

a ködösből jelentem, tudok csenni egy kis napocskát neked én is! De ha az nem érne oda, akkor Mebudain-t mindenképpen ajánlom és ha nincs szívesen küldök is, mert aayaz éjjeli torok-szájüreg kiszáradása ellen remek, nekem mindig bejön!
Amúgy meg JOBBULÁST!!!

Snowqueen 2008.10.02. 20:48:24

Ej-ej,mert nem akarod kipróbálni a jó kis receptemet!:-) Amúgy én nagyon szeretem az őszt. Nem lehet,hogy azért érzed,hogy minden összesűrűsödött,mert beteg vagy,s nem azért,mert ősz van?
süti beállítások módosítása