20
03/2009
5

Alienware M17

Csak meglett a végeredmény. A címből talán már rá lehetett jönni, hogy a végén csak az Alienware mellett maradtam, azon belül is egy Alienware M17, még akkor is, ha így valszeg többet költöttem rá, mint amennyit szerettem volna. Egyelőre nem bántam meg, nagyon elégedett vagyok, bár még nem volt igazán alkalmam minden szemszögből nagyító alá venni.

Hétfőn érkezett meg, éppen nem voltam itthon. Kissé frusztráltan telt az idő kedd estig, amikorra sikerült hazakavarodnom. Elég késő este volt, fáradt is voltam, így arra gondoltam, hogy nem szarozok mostmár vele, ha eddig vártam, akkor az az egy éjjel már nem számít. Persze nem tartott soká, mire leültem kibontani a dobozokat. Asszonyka jót kuncogott a markába :).

Mielőtt elmélyedek a részletekben, még a postázáshoz annyit, hogy 5 nap alatt érkezett meg Dublinból, ami szerintem egész jó idő. Sokkal több pénzért választhattam volna gyorsabb postázási opciót is. 

Alienware-ről annyit érdemes előzetesben tudni, hogy a Dell tulajdonában levő vállalat és teljesítményre hegyezett gépeket gyártanak, főleg játékosok számára. A kívánt gépet interneten össze lehet kattogtatni meglehetősen rugalmasan, így ritka a két egyforma gép. Meg is kérik az árát, átlagban drágább bármely más gyártó gépeinél, de ilyen szabadságot az alkatrészek választásánál nem is ad egyik másik sem. Laptopnál valahol 5000€ a felső határ, dupla SLI videóval, extreme quadcore procival, 1 TB vinyóval, stb, amely valószínűleg sok desktop társát veri teljesítményben.

Én még relatív visszafogtam magam, nekem elsősorban nem játékra, hanem munkára kell a gép. Munkám egyes elemei magukban foglalnak elég teljesítményigényes műveleteket, így egyik szempont az volt, hogy ezek jól menjenek. A paraméterei a következők lettek:

  • 17" WUXGA+ 1920 x 1200 display (nagyon szép képet ad)
  • ATI Mobility Radeon HD3870 512Mb
  • Intel Core 2 Quad Q9000
  • 3GB DDR3 SODIMM RAM
  • 1 320 Gb HD (plusz egy üres slot, ahova még majd berakok valamit)
     

Ez egészítik ki olyanok, hogy angol billentyűzet, DVD író BluRay olvasó, Intel a/b/g/n wi-fi, ujjnyomolvasó, egy rakat port, védőzacsi, AW baseball sapka, AW mousepad, AW Messenger táska, stb.

A design is nagyon állat, nekem bejön :). Pár kép róla:



 

Jópofa az is, hogy van benne egy beépített kamera, és ehhez egy arcfelismerő szoftver. Ez egy kis tanítás után automatikusan beenged a Windowsba, ha "meglát". Be lehet állítani, hogy folyamatosan figyeljen és ha elmegyek a gép elől, akkor automatikusan lockolja a gépet.

Egyelőre az elmúlt napokban csak a szokásos dolgaimat installálgattam rá, amik a napi munkához kellenek, de szeretném majd valami játékkal is letesztelni. Mi van mostanában RPG, RTS irányban olyan jó játék, amire érdemes időt szánni? 

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr1001013690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.03.20. 15:33:49

Szép darab! :) Tetszik a világító Alien fej. :)

Hát én most a Dead Space-t tolom X360-on, TPS és hát elég parás egy cucc, elég, ha azt mondom, hogy a játék borítója egy leszakadt emberi kéz ürruhában? :)

Babarum · http://babarum.hu 2009.03.20. 15:43:50

A design csodás, még ha nem is a méret a lényeg. :)

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2009.03.20. 17:29:55

Xboxom nincsen :)
Egyelőre kipróbálom GTA San Andreasszal.

Snow (törölt) 2009.03.20. 23:53:36

Hű,ez tényleg szép gépecske!:-)

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2009.03.21. 17:30:35

Szerintem van Dead Space PC-re is. Csak kérdezted, hogy mit játszunk mostanában. :)
süti beállítások módosítása