22
08/2008
0

Lótifuti

Közeleg a hétvége. Eddig nem izgultam annyira, de ma reggel rámjött kissé a beszari. Szerencsére el is múlt hamar :). Sosem bírtam a vizsgadrukkot, ez meg hasonló. Szerencsére azért messze nem olyan rossz, mint korábban az egyetemi vizsgák előtt. Beteg tudtam lenni a vizsgáktól nagyon, különösen a visszatérőktől, mint amilyen például az analízis volt.

Mégis csak az első alkalom, hogy bármilyen sporteseményen részt veszek. Legutóbb ilyet talán a középiskolában csináltam, de akkor is csak azért, mert muszáj volt.  És azt is kosárlabdában. Mindenesetre azt hallottam, hogy a tény maga, hogy egy csomó másik emberrel futok együtt, az dob egy nagyot az energiaszintemen. Meg fogom látni.

Az útvonal hivatalos térképe itt megtekinthető: PDF. Sajnos az nem látszik rajta, hogy van benne emelkedő is rendesen. Tologattam emelkedős szakaszokat, de nem ilyen meredeket és ilyen hosszút, mint ami ebben is van. Csak megküzdök vele. Még egy rendes futóspólóba is befektettem, hogy ne a sófoltos, keményre aszalt pólóim egyikében kelljen bohóckodnom. Érdekes, hogy minden futás után kimosom a pólóimat, mégis megkeményedtek és fehér alakzatokkal gazdagodtak. Még pár hónap és szabályos batikmintázat lesz rajtuk :).

Ma még el kell mennem a startpakkomért. Nem tudom pontosan, ez mit takar, felteszem kapok egy csini rajtszámot, meg valami időmérő csipet. Ha jól emlékszem még valami rövidujjú pólóval is kecsegtettek. Jó lesz tesztelni, hogy sikerült-e szakszerűen az új hajtókarokat és csapágyazást a bringába beszerelni.

Vasárnap reggel 10:00-tól lehet nekem szorítani. Az élménybeszámoló jövő hét elején következik.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr51627957

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - st_ark 2008.08.23. 08:26:16

[...]Lótifuti: Közeleg a hétvége. Eddig nem izgultam annyira, de ma reggel rámjö..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása