21
07/2009
2

Félmaraton

A héten megkezdődött a hathetesre tervezett edzési időszak, amelynek végén képesnek kellene legyek egy félmaratont 2 óra alatt lefutni. Az edzés a korábban említett tervre épül, hogy sikeres lesz-e, meglátjuk.

A hét nem valami fényesen indult, a hétvégén ugyanis asszonykámmal valami olyasmit ettünk, amit nem kellett volna és hétfőre mindketten megfeküdtünk különféle gyomorproblémákkal. Szerencsére amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is ment a dolog, legalábbis ami engem illet. Kicsit még bizonytalanul érzem magam és mivel amúgy is ügyfélnél vagyok, valszeg a keddi edzés elmarad. 

Múlt szombaton egy pár új futócipőbe is befektettem. Régen terveztem már, de valahogy még nem jutottam a tettig. Most, hogy asszonykám panaszkodott, hogy nincs cipője, közösen úgy döntöttünk, hogy eljött az idő. 

Egy kis tesztelés, lábszkennelés és néhány különböző cipővel való rövid próbatétel után végül egy stabil Brooks Addiction 8 pár mellett döntöttem. Érzésre az volt a legjobb, kényelmes, jól tart, jól is néz ki. Szombat este el is mentem benne egy tesztfutásra. Kicsit fura volt, tényleg nagyon stabil a cipő, nem "gurul" annyira, mint a másik, úgy érzem, egy kicsit jobban meg kellett erőltetnem magam, hogy haladjak. A vége az lett, hogy a bal térdem megfájdult. Nem tudom, hogy a cipő a hibás-e vagy a még szokatlan viselet, esetleg rosszul léptem valamikor, de kissé aggasztó. A héten még tesztelem, legalább egy rövidebb futás erejéig, aztán eldöntöm, hogy jó-e ez nekem, vagy sem. Szerencsére van 14 nap garancia rá, vissza lehet vinni. 

Brooks Addiction 8

Mostantól tényleg igyekszem majd minden héten egyszer összefoglalni a futásaimat és az edzés menetét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr291258412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babarum · http://babarum.hu 2009.07.21. 22:04:15

Érdekes, hogy fájt a térded. Szerintem nem feltétlenül rossz a cipő, nem csak szokatlan?
Várom a posztokat! :)

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2009.07.22. 09:04:10

De, szoktalan, sokkal szokatlanabb, mint amennyire gondoltam, hogy szokatlan lesz :). Tesztelni kell még, hogy vajon innen ered-e.
süti beállítások módosítása