07
08/2009
2

Queen Mary 2

Ma ismét ellátogat "szülővárosába" a Queen Mary 2. Egy napig marad, utasokat cserél és raktárakat tölt. A terv szerint reggel 7:00-kor érkezik meg a terminálhoz, minden újság tele van a programokkal, térképekkel, hogy honnan érdemes megnézni, mikor merre lesz éppen, stb.

Nos egy ilyet követve én is felkeltem jó korán és letekertem az Elbához. Háromnegyed hatkor már ott is voltam és néhány hasonszőrű társaságában a parton lézengtem. Egy egész jó helyet találtam, egy kis vitorláshajókikötő hullámtörőjén, ahol messze el lehetett látni a folyó torkolatának irányába.

Itten üddögéltem egy félórácskát, amikor is felbukkant egy matrózféle pofa, feltehetőleg a kikötő tartozéka. Kényelmesen nézelődött, megállt mellettem, elnézett arra, amerre én is néztem, majd, mintegy mellékesen közölte, hogy hát a Queen Mary már elment. Korábban jött, mert a vízállás így kedvezett neki, itt 5 körül mehetett el... 

Örültem. Aztán amikor az örömöm alábbhagyott, felültem a bicajra és hazatekertem. A napkelte így festett valahogy:

sunrise

Délután 17:00 körül szándékozik őméltósága  elmenni, csak azért is lemegyek mégegyszer, hátha elkapom.

UPDATE:

Sikerült elkapni, emitt egy kép: 

Később még lesz több, ha feldolgoztam őkeet

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr971294409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2009.08.08. 00:21:33

Juj, én is mindig várom, hogy jöjjön :) meg a többi is, amit itt megfordul a Titanic kikötőjében :)

Mcsilla · http://meszarosblog.com/ 2009.08.08. 13:19:02

Jó, hogy nem adtad fel! Szép lehetett! Nálunk ilyenek nem mászkálnak, sajna (ekkora folyó hiányában)!

Várom a többi képet is, ez a napfelkelte nagyon szép!
süti beállítások módosítása