17
04/2009
7

500

Még valamivel több, mint 10km és megvan az 500. A hétvégén megpróbálom egyben lenyomni, már ki is néztem az útvonalat neki. Ha egyedül megyek, akkor sikerülni fog, ha haverokkal, akkor kevésbé, nem hiszem, hogy ennyit akarnak majd futni. Az útvonalat kb így terveztem, de lehet, hogy nem pont ez lesz, ebben kicsit sok a főútvonal.

Mostanában szívesen futok az Elba felé, nagyon kellemes útvonal és jól variálható. Az elmúlt hetekben szinte kivétel nélkül arra mentem. Egyszer viszek egy fényképezőgépet és kattogtatok menet közben, nagyrészt alacsonyforgalmú, csendes, zöldövezeti részeken halad át.

Korábban említettem, hogy egy elég egyszerű 1Gb-s Sony mp3 lejátszót használok. A lejátszó maga nem is olyan rossz, ami gáz az a szoftver hozzá. Órmótlan, lassú és nem is fejlesztik már egy ideje, emiatt aztán azt vettem észre, hogy inkább hagyom a fenébe, mint hogy új zenéket szenvedjek rá a lejátszóra. Tegnap azonban mégis úgy döntöttem, hogy kéne vinni zenét magammal, lenyúltam hát asszonykám Creative Zen Stone-ját. Ennek pofonegyszerű és gyors szoftvere van. Hirtelenjében rámásoltam zenéket, amikről úgy gondoltam, hogy jók lesznek a futáshoz. Plurkös ismerősok ajánlatai és a saját zenéim keverékéből aztán egy összedobált lista lett, ami még finomításra szorul, de néhány track azért bejött, ezek köré fogok építeni.

Első körben fennmaradtak:

  • Combichrist - Get your body beat (ízlés kérdése, de szerintem passzol)
  • Nonpoint - In the air tonight
  • The Prodigy - Omen
  • The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
  • Apoptygma Berzerk - Unicorn (Video version)
  • Cypress Hill - Rock Superstar
  • Massive Attack - Unifinshed Sympathy
  • Grandmaster Flash & The Furious 5 - The Message
  • Metallica - One

Mostantól próbálom tartani a minimum heti 3 futást és felveszem megint a régi szokásom és heti vagy havi jelentőket írok majd.

Címkék: sport futás

A bejegyzés trackback címe:

https://hamburger.blog.hu/api/trackback/id/tr781070596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snow (törölt) 2009.04.17. 15:56:59

Sok sikert az 500-hoz!Nagyon jó kis playlistet sikerült összehoznod:-)

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2009.04.20. 12:33:28

10km helyett 7.6, majd legközelebb :)

Frucsasz 2009.05.06. 18:30:58

Ha az 500 nem is, de a 100 összejött. Ez a 100. posztod ebben a blogban. Gratulálok :D

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2009.05.06. 20:53:25

Kiszámoltad? Köszi :)

Egyébként meglett az 500 is, csak egy héttel később :)

Frucsasz 2009.05.06. 20:58:45

Akkor gratulálok a dupla jubileumhoz :) Nem számoltam, nem vagyok én oly okos/türelmes, de a profilodban mutatja, hova hány posztot írtál.
Várjuk a posztot a következő célról :)

Frucsasz 2009.05.06. 20:59:47

És persze az Elba parti képeket se feledd :)

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2009.05.06. 21:10:42

Ravasz :) Ott jobboldalt van egy számláló, ami mutatja a futott kilométereimet.

Képek már vannak, bár bringával csináltam őket, csak le kellene szednem a fényképezőgépről.
süti beállítások módosítása